La autora de este tect es Dolly Vargas García i pertany a Plumilla Educativa, amb ISSN-e 1657-4672, Vol. 16, Nº. 2, 2015 , págs. 62-79
Aquest article es deriva de el projecte: "Tecnologies de la Informació i la Comunicació com a mediació pedagògica en processos de formació de formadors: Perspectives de reconeixement i atenció a la diversitat".
Presenta la pedagogia crítica com a potenciadora de la diversitat, condició necessària per a la inclusió social i digital; el reconeixement de la importància de les tecnologies en l'educació. Igualment ressalta com a factors que afavoreixen l'aprenentatge: desenvolupament d'habilitats en els estudiants, capacitat per buscar informació per mitjans informàtics, l'afectivitat, la motivació i els interessos. Finalment les estratègies que intervingudes pel tic faciliten l'aprenentatge, l'origen és: l'aprenentatge significatiu, creatiu, autònom i col·laboratiu.
Vargas García, D. (2015, diciembre). Las TIC en Educación. Dialnet. https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=5920245
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada